ال‌جی الکترونیک، برند موفق در فناوری‌های صنعت مصرف انرژی هوشمند

ال‌جي الکترونيک با راهکارهاي منحصربه‌فرد انرژي هوشمند خود که راندمان بالايي دارند مناطق گرمسير مانند خاورميانه و آفريقا (MEA) را هدف قرار داده است .

ال‌جي به‌عنوان رهبر صنعت HVAC ، جايگاه خود را به‌عنوان پيشگام عرضه راهکارهاي هوشمندانه انرژي در بازار خاورميانه و آفريقا (MEA) تقويت مي‌کند .

بر اساس گزارش Mordor Intelligence که يک شرکت تحقيقاتي در زمينه بازار جهاني است، انتظار مي‌رود که بازار سيستم مديريت انرژي در منطقه خاورميانه و آفريقا با نرخ ساليانه 11.78? رشد کند و تا سال 2012 به 3.76 ميليارد دلار برسد. در همين راستا، تحقيق و توسعه در زمينه سياست‌هاي مديريت انرژي در مقياس سازماني و دولتي در منطقه MEA در حال انجام است .

کشورهاي حوزه خليج‌فارس در حال افزايش سرمايه‌گذاري در زيرساخت‌هاي انرژي با استفاده از شبکه‌هاي هوشمند بوده و دبي، ابوظبي و عربستان سعودي همه سياست‌هاي مديريت انرژي خود را تا سال 2030 اعلام مي‌کنند تا به حداکثر بهره‌وري انرژي برسند .

اين قضيه در مورد آفريقا نيز صادق بوده و بر اساس گزارش آژانس بين‌المللي انرژي‌هاي تجديد پذير، انتظار مي‌رود تقاضاي انرژي در آفريقا تا سال 2030 دو برابر افزايش يابد، درحالي‌که بر اساس تجزيه‌وتحليل برنامه محيط‌زيست سازمان ملل در مناطقي مانند آفريقا که دسترسي به انرژي محدود است، مديريت انرژي کارآمد با افزايش تقاضا، بسيار مهم مي‌شود .

در هواي گرمسيري مثل منطقه خاورميانه و آفريقا که در آن درجه حرارت به 50 درجه سانتي‌گراد مي‌رسد، مهم‌ترين فاکتور در مديريت انرژي هوشمند، راه‌کارهاي گرمايش، تهويه و تهويه مطبوع (HVAC) است. در عربستان سعودي، 70 درصد از مصرف انرژي در زمينه خنک کردن هوا مصرف مي‌شود درحالي‌که در اروپا اين ميزان 48 درصد است .

براي برطرف کردن چنين نيازي، بخش تهويه هواي ال‌جي راهکارهاي بسيار کارآمدي در زمينه HVAC فراهم کرده است. فناوري ال‌جي براي راه‌حل HVAC ، سيستم VRF است و در اين راستا مدل MULTI V ، به کمپرسورهاي بسيار پيشرفته اينورتر قدرتمند و قابل‌اعتماد که براي بهره‌وري VRF حياتي است، مجهز شده‌اند. تکنولوژي اينورتر ال‌جي با طيف وسيع فرکانس عملياتي و کمپرسور مطمئن و تقويت‌شده خود داراي حداکثر کارايي در حجم کاري کم‌وزياد است. تعداد زيادي از MULTI Vs در حال حاضر با موفقيت در پروژه‌هاي مختلف در منطقه خاورميانه و آفريقا به کار گرفته‌شده‌اند .

يکي از اين پروژه‌ها، شهر Sustainable که توسط تيم توسعه‌دهنده الماس (Diamond Developers) مجهز شده است نخستين شهري است که مصرف انرژي را به صفر رسانده است. نياز به يک راه‌حل بسيار کارآمد HVAC ، به‌ويژه نياز به عمليات تقسيم بار و کنترل و نظارت بر واحدهاي AC با يک گوشي هوشمند از چالش‌هايي بود که توسط ال‌جي برآورده شده است و اين شهر هم‌اکنون از بهترين بهره‌وري انرژي بهره‌مند‌است .

 ال‌جي همچنين مديريت انرژي هوشمند را با راهکاري تحت پلتفرم ذخيره‌سازي ابري به نام BECON (کنترل انرژي ساختمان) که يک پلت فرم مبتني بر IOT است، مديريت مي‌کند .

از طريق سنسورهاي متعدد در ابر BECON ، نظارت از راه دور در لحظه، مديريت بهره‌وري انرژي و صرفه‌جويي در انرژي امکان‌پذير است. تيم خدمات تعمير و نگهداري نيز در منطقه خاورميانه و آفريقا با زيرساخت قدرتمندي در دبي، امارات متحده عربي و چندين بخش ديگر از BECON استفاده کرده و از خدمات تعمير و نگهداري از راه دور بهره مي‌برند .

توانايي‌هاي ال‌جي در توسعه کسب‌وکار هوشمند با تکنولوژي‌هاي پيشرفته HVAC ، در پارک علم و فناوري ال‌جي (مجموعه تحقيق و توسعه با استاندارد جهاني در زميني با مساحت 175.207 مترمربع) نشان داده‌شده است. در اين مجموعه نه‌تنها پيشرفته‌ترين سيستم HVAC تا به امروز به کار گرفته‌شده، بلکه راه‌حل نوآورانه براي مديريت انرژي و امکانات انرژي تجديد پذير به‌دست‌آمده است. به‌عنوان‌مثال، شبيه‌سازي استفاده از انرژي بر اساس اطلاعات مربوط به آب‌وهوا، اطلاعات ساختمان‌سازي، تاريخ عمليات و غيره که براي پيش‌بيني تقاضاي انرژي با راه‌حل‌هاي BECON و مديريت عرضه و تقاضاي انرژي استفاده مي‌شود. بررسي و تجزيه‌وتحليل توليد انرژي، صرفه‌جويي و ميزان بار نيز از طريق امکانات انرژي تجديد پذير براي مديريت انرژي هوشمند مورداستفاده قرار مي‌گيرد. با استفاده از اين توانايي‌هاي فني پيشرفته در پارک علم ال‌جي، اين شرکت در جهت گسترش پيشگامي تکنولوژيکي خود در مديريت انرژي هوشمند حرکت خواهد کرد .

آقاي جيمس لي، مديرکل ال‌جي در منطقه خاورميانه و آفريقا گفت: “از سال 2020، منطقه خاورميانه و آفريقا با رويدادهاي متعدد بين‌المللي و پروژه‌هاي ساختماني دولتي بسيار نقش کليدي و مهمي بازي کرده که مي‌تواند منجر به تقاضاي زياد در راه‌حل‌هاي انرژي شود. با استفاده از راه‌حل‌هاي هوشمند ال‌جي که مي‌تواند بهره‌وري انرژي را به حداکثر برساند، ما به تغيير شهرهاي منطقه خاورميانه و آفريقا براي تبديل‌شدن به يک شهر هوشمند کمک خواهيم کرد.”



1398/04/17

  • ماموریت شرکت بازرسی پویا پرتو

    • ماموريت ما اين است با هدف ارتقاء کيفيت، ايمني و آرامش در زندگي مردم خدمات خود را با محوريت بهبود مستمر ارائه نمائيم . موفقيت گذشته ما، مديون اعتماد، اخلاق مداري و تعهد به رعايت استانداردها است.



  • چشم انداز شرکت بازرسی فنی پویا پرتو

    • چشم انداز ما اين است که شرکت ما در سطح جهاني مترادف با کيفيت، برتري و صداقت باشد. ما ميخواهيم به دليل قابل اعتماد بودن ، مشتري گرايي و نوآوري و کيفيت مداوم خدمات شناخته شويم.





تعداد بازديد کنندگان : 884606 بازديد کنندگان امروز : 79 بازديد کنندگان دیروز : 88 کاربران آنلاین : 9

جمعه، 28 ارديبهشت 1403