تست های غیر مخرب

بازرسي جوش و تست هاي غير مخرب

جايگاه مهم آزمايشات غيرمخرب بعنوان رکن اصلي کنترل کيفيت يک محصول در مرحله ساخت و تضمين آن در مرحله بهره برداري بر متخصصان پوشيده نيست، در تمامي مراحل ساخت، توليد ، نصب ، راه اندازي و بهره برداري يک قطعه يا سازه ، براي پي بردن به وجود عيب و يا نقص ، آزمايشهايي بر روي قطعه يا سازه مذکور انجام مي گيرد که به نوبه خودمي توانند نقش تعيين کننده اي در کيفيت قطعات مذکور چه در مرحله ساخت و چه در مرحله بهره برداري داشته باشد.در بسياري از موارد لازم است که آزمايش بر روي قطعه اي که در حال کار ميباشد انجام گيرد و از طرف ديگر اعمال تست نبايد تا ثير منفي روي قطعه و يا عمليات در حال اجرا داشته باشد در اين گونه موارد است که تستهاي غير مخرب اهميت پيدا مي کنند. شرکت پوياپرتو تبريز مفتخر است با دارا بودن  مجوز بازرسي جوش از سازمان استاندارد و تحقيقات صنعتي ايران در سازه هاي فلزي و ساختماني و همچنين گواهينامه بازرسي فني و تستهاي غيرمخرب از شرکت ملي گاز ايران و عضويت و کسب تائيديه از مجامع ملي و بين المللي مرتبط و نيز در اختيار داشتن پرسنل جوان ، مجرب و مورد تائيدASNTو همچنين تجهيزات و امکانات مدرن  و با سابقه اي درخشان در زمينه بازرسي جوش و تستهاي غيرمخرب،  آماده ارائه خدمات در  زمينه  اجراي تست هاي  غير مخرب بر روي پروژه هاي  صنعتي ، نيروگاهي ، پل ها ، برج ها ، سدها ، استراکچرهاي مسکوني و تجاري و ... مي باشد .

 اين شرکت با دارا بودن دستگاه اشعه X- RAY در نظر دارد علاوه بر آزمونهاي راديوگرافي معمول خود، جهت کنترل و بازرسي قطعات سنگين صنعتي نظير بدنه موتور،پوسته گيربکس و ... با تجهيز ايستگاه ثابت بازرسي خود به دستگاهON LINEDIGITAL X-RAY  ارائه خدمات نمايد . از مزاياي اين روش مي توان به سرعت عملکرد بالا نسبت به روش هاي ديگر NDT، عدم تخريب قطعه حين بازرسي ، قابليت عکسبرداري ديجيتالي و گزارش گيري تصويري، قابليت تست 100% قطعات توليدي در يک شيفت و ايجاد بانک اطلاعاتي در مورد نحوه و تعداد عيوب در يک قطعه ، اشاره کرد.

بازرسي تست هاي غير مخرب با يکي از روش هاي زير صورت مي گيرد :

(MT)بازرسي به روش ذرات مغناطيسي

(VT)بازرسي چشمي

(PT)بازرسي به روش مايعات نافذ

(UT)بازرسي به روش فرا صوتي

(RT)بازرسي به روش راديو گرافي


 

  • ماموریت شرکت بازرسی پویا پرتو

    • ماموريت ما اين است با هدف ارتقاء کيفيت، ايمني و آرامش در زندگي مردم خدمات خود را با محوريت بهبود مستمر ارائه نمائيم . موفقيت گذشته ما، مديون اعتماد، اخلاق مداري و تعهد به رعايت استانداردها است.



  • چشم انداز شرکت بازرسی فنی پویا پرتو

    • چشم انداز ما اين است که شرکت ما در سطح جهاني مترادف با کيفيت، برتري و صداقت باشد. ما ميخواهيم به دليل قابل اعتماد بودن ، مشتري گرايي و نوآوري و کيفيت مداوم خدمات شناخته شويم.





تعداد بازديد کنندگان : 879887 بازديد کنندگان امروز : 48 بازديد کنندگان دیروز : 303 کاربران آنلاین : 15

جمعه، 14 ارديبهشت 1403