مقررات جوشکاری سازه های فولادی
مقررات جوشکاري سازه هاي فولادي

اتصالات جوش داده شده در يک  اسکلت يا سازه ( نظير پل ، مخازن تحت فشار و ... ) بايد قابليت تحمل تنش هاي ساده يا مرکبي که بر آنها به صورت استاتيکي يا ديناميکي اعمال مي شود را داشته باشد .
طراحي و محاسبات جوش ها نيز بر اساس اين شرايط کاربرد ، انجام مي گيرد . اما نمي توانقضاوت خوبي و بدي جوش را تنها بر اساس ظاهر آن گذاشت ، لازم است مشخص گردد که تا چه اندازه از جوش سالم و رضايت بخش است .
براي اين منظور روش هاي متعددي براي بازرسي و آزمايش جوش تنظيم و استاندارد شده است که به هر صورت به نوع کار و حساسيت آن نيز بستگي دارد .در بعضي موارد بازرسي و قضاوت ظاهري جوش کافي بوده و در برخي از کارهاي حساس نياز به آزمايشات و بازرسي هاي دقيق و ويژه دارند .





  • ماموریت شرکت بازرسی پویا پرتو

    • ماموريت ما اين است با هدف ارتقاء کيفيت، ايمني و آرامش در زندگي مردم خدمات خود را با محوريت بهبود مستمر ارائه نمائيم . موفقيت گذشته ما، مديون اعتماد، اخلاق مداري و تعهد به رعايت استانداردها است.



  • چشم انداز شرکت بازرسی فنی پویا پرتو

    • چشم انداز ما اين است که شرکت ما در سطح جهاني مترادف با کيفيت، برتري و صداقت باشد. ما ميخواهيم به دليل قابل اعتماد بودن ، مشتري گرايي و نوآوري و کيفيت مداوم خدمات شناخته شويم.





تعداد بازديد کنندگان : 879646 بازديد کنندگان امروز : 110 بازديد کنندگان دیروز : 136 کاربران آنلاین : 9

پنجشنبه، 13 ارديبهشت 1403