مصرف برق ۴ استان کشور در حالت قرمز قرار گرفت

صادقي گفت: هم اکنون وضعيت مصرف برق در استان‌هاي گيلان، سمنان، بوشهر و کردستان در حالت قرمز و بسيار بيشتر از الگوي مصرف است .

مسعود صادقي مدير کل دفتر نظارت بر توزيع شرکت توانير با اشاره به اينکه وضعيت قرمز به معناي افزايش مصرف برق بسيار بيشتر از الگوي مصرف است، اظهار کرد: هم اکنون وضعيت مصرف برق در استان‌هاي گيلان، سمنان، بوشهر و کردستان در حالت قرمز و بسيار بيشتر از الگوي مصرف است که اين استان‌ها براي برخورداري از وضعيت پايدار برق بايد مصرف خود را مديريت کنند .

وي با بيان اينکه کاهش بار سرمايشي کمک شاياني به کاهش مصرف برق در مناطق پرمصرف است گفت: قرار دادن کولر‌هاي آبي در دور کُند، تعيين درجه حرارت 24 براي کولر‌هاي گازي و کاهش بار روشنايي مي‌تواند به مديريت و کاهش مصرف کمک کند .

مدير کل دفتر نظارت بر توزيع شرکت توانير ادامه داد: رنگ زرد در  به معناي افزايش مصرف در استانهاست که اردبيل، آذربايجان شرقي و غربي، يزد و جنوب کرمان از جمله اين استان‌ها هستند و در اين استان‌ها  بايد مصرف برق کنترل و را‌ههاي مديريت مصرف اعمال شود .

وي افزود: رنگ سبز نيز نشان از خوش مصرفي برق در استان‌ها دارد .

صادقي درپايان تغيير ساعات کاري در ادارات برخي از استان‌ها را از ديگر راهکار‌هاي اعمال شده و موثر براي مديريت و کاهش مصرف دانست و گفت: از کارمندان بخش‌هاي دولتي، خدماتي و اداري درخواست مي‌شود پس از پايان کار نسبت به خاموش کردن دستگا‌ه ها و روشنايي اقدام کنند .



1398/04/03

  • ماموریت شرکت بازرسی پویا پرتو

    • ماموريت ما اين است با هدف ارتقاء کيفيت، ايمني و آرامش در زندگي مردم خدمات خود را با محوريت بهبود مستمر ارائه نمائيم . موفقيت گذشته ما، مديون اعتماد، اخلاق مداري و تعهد به رعايت استانداردها است.



  • چشم انداز شرکت بازرسی فنی پویا پرتو

    • چشم انداز ما اين است که شرکت ما در سطح جهاني مترادف با کيفيت، برتري و صداقت باشد. ما ميخواهيم به دليل قابل اعتماد بودن ، مشتري گرايي و نوآوري و کيفيت مداوم خدمات شناخته شويم.





تعداد بازديد کنندگان : 884590 بازديد کنندگان امروز : 63 بازديد کنندگان دیروز : 88 کاربران آنلاین : 3

جمعه، 28 ارديبهشت 1403