اشتغال­ زایی ۱۶هزار نفره در صنعت تولید برق خورشیدی

با امضاي تفاهمنامه همکاري علمي، آموزشي و پژوهشي ميان شرکت مديريت پروژه نيروگاه­ هاي سولار و سازمان آموزش فني و حرفه­ اي کشور، 16 هزار نفر پس از گذراندن دوره‌هاي آموزشي و کسب گواهينامه مهارت، توسط اين شرکت جذب و مشغول  فعاليت خواهند شد .

تعامل و هم افزايي فعاليت‌هاي آموزشي و پژوهشي در حوزه انرژي‌هاي تجديدپذير در کشور و رشد و توسعه اقتصادي بر پايه عدالت در راستاي مهارت افزايي و ارتقاي دانش حرفه‌اي نيروي کار و اشتغال‌زايي ازجمله اهداف اصلي اين تفاهمنامه محسوب مي شود که در يازدهم ارديبهشت امسال به امضاي عليرضا حاتم زاده، معاون آموزش سازمان آموزش فني و حرفه‌اي و محمدتقي شجاع، رئيس هيئت مديره شرکت مديريت پروژه نيروگاه‌هاي سولار رسيده است .

 اين تفاهمنامه در راستاي اجراي قانون الزام فراگيري آموزش‌هاي فني و حرفه‌اي، نيازسنجي، برنامه ريزي، ساماندهي و اجراي دوره‌هاي آموزش مهارتي و ارزشيابي براي تامين نيروي کار ماهر در حوزه مربوطه و استفاده از پتانسيل‌ها و امکانات علمي و اجرايي دو طرف براي افزايش کيفيت دوره‌هاي آموزشي منعقد شده است .

فرهنگ سازي آموزش‌هاي مهارتي در حوزه نيروگاه خورشيدي با هدف ايجاد زمينه‌هاي اشتغال افراد جوياي کار و ارتقاي مهارت شغلي شاغلان اين حوزه در سطح کشور، انتقال دانش مربوط به فناوري‌هاي جديد وارداتي به کشور به نيروي کار و تهيه و تدوين استانداردهاي آموزشي مورد نياز حوزه نيروگاه‌هاي سولار از ديگر زمينه‌هاي همکاري دو طرف در راستاي اجراي تفاهم نامه مذکور محسوب مي شود .

علاقه مندان براي کسب اطلاعات بيشتر و همچنين ثبت نام در مراکز آموزشي، مي توانند به وب سايت mpn.solar مراجعه کنند .



1398/02/29

  • ماموریت شرکت بازرسی پویا پرتو

    • ماموريت ما اين است با هدف ارتقاء کيفيت، ايمني و آرامش در زندگي مردم خدمات خود را با محوريت بهبود مستمر ارائه نمائيم . موفقيت گذشته ما، مديون اعتماد، اخلاق مداري و تعهد به رعايت استانداردها است.



  • چشم انداز شرکت بازرسی فنی پویا پرتو

    • چشم انداز ما اين است که شرکت ما در سطح جهاني مترادف با کيفيت، برتري و صداقت باشد. ما ميخواهيم به دليل قابل اعتماد بودن ، مشتري گرايي و نوآوري و کيفيت مداوم خدمات شناخته شويم.





تعداد بازديد کنندگان : 884598 بازديد کنندگان امروز : 71 بازديد کنندگان دیروز : 88 کاربران آنلاین : 3

جمعه، 28 ارديبهشت 1403