۱۰۰۰ میلیارد تومان برآورد اولیه خسارت سیل به شرکت ملی نفت

نماينده وزير نفت در استان خوزستان ضمن تشريح برنامه‌هاي انجام شده و در حال انجام وزارت نفت در اين استان با اشاره به خسارت‌ هزار ميليارد توماني سيل به تاسيسات صنعت نفت تصريح کرد: اين برآورد اوليه مربوط به شرکت ملي نفت ايران است و امکان دارد شرکت‌هاي ملي گاز ايران، پالايش و پخش فرآورده‌هاي نفتي، خطوط  لوله و مخابرات و ... نيز خسارت ديده باشند .

‌کريم زيبدي افزود: انتخاب نماينده از سوي وزارت نفت و شرکت ملي نفت ايران با هدف ايجاد هماهنگي و بسيج بيشتر امکانات در ياري‌رساني به سيل‌زدگان و همچنين حضور مستقيم يکي از مديران ارشد وزارت نفت در استان خوزستان است .

وي تامين نقدينگي، سرکشي به مناطق سيل‌زده و در معرض سيل، هدايت برخي از امور به مسير درست، جلوگيري از تنش‌ها و برخوردهاي احتمالي را از جمله برنامه‌هاي در دستور کار براي ارائه هر چه بهتر برنامه‌هاي انجام شده و در حال انجام وزارت نفت برشمرد .

‌نماينده وزيرنفت در استان خوزستان همچنين از برنامه‌ريزي براي بازديد حضوري از شهرهاي در معرض سيل و ديدار با فرمانداران، بخشدارها و ديگر مسئولان استاني درگير و در معرض سيل به منظور بررسي مسائل و مشکلات آنها خبر داد .

 ‌زبيدي با اشاره به تاکيد وزير نفت مبني بر انجام فعاليت‌ها با محوريت مردم گفت: طبعا اولويت نخست مردم هستند و تا حد امکان بايد اقدام‌هاي‌مان در مسير کاستن از آلام مردم باشد .

‌وي گفت: پيش‌بيني مي‌شود پس از پايان سيل، اعتبارات بسيار سنگيني نياز باشد که وزارت نفت در حد توان و امکان کمک خواهد کرد .

 ‌اين مقام مسئول با اشاره به خسارت‌ هزار ميليارد توماني سيل به تاسيسات صنعت نفت تصريح کرد: اين برآورد اوليه مربوط به شرکت ملي نفت ايران است و امکان دارد شرکت‌هاي ملي گاز ايران، پالايش و پخش فرآورده‌هاي نفتي، خطوط  لوله و مخابرات و ... نيز خسارت ديده باشند. اگر بخواهيم از منظر وزارت نفت ببينيم ممکن است اعداد و ارقام بيشتر از اين باشد، اما برآوردهاي اوليه نشان از همين ميزان خسارت به تاسيسات نفتي دارد .

‌زبيدي در پايان اظهار کرد: يکي از مسائلي که وجود دارد اين است، مسئولان و نمايندگان مجلس شوراي اسلامي آرامش را تا جاي ممکن حفظ کنند و جو رواني حاکم بر منطقه را که ممکن است در هر محيط بحراني پيش بيايد متعادل کنند.


1398/01/26

  • ماموریت شرکت بازرسی پویا پرتو

    • ماموريت ما اين است با هدف ارتقاء کيفيت، ايمني و آرامش در زندگي مردم خدمات خود را با محوريت بهبود مستمر ارائه نمائيم . موفقيت گذشته ما، مديون اعتماد، اخلاق مداري و تعهد به رعايت استانداردها است.



  • چشم انداز شرکت بازرسی فنی پویا پرتو

    • چشم انداز ما اين است که شرکت ما در سطح جهاني مترادف با کيفيت، برتري و صداقت باشد. ما ميخواهيم به دليل قابل اعتماد بودن ، مشتري گرايي و نوآوري و کيفيت مداوم خدمات شناخته شويم.





تعداد بازديد کنندگان : 884620 بازديد کنندگان امروز : 93 بازديد کنندگان دیروز : 88 کاربران آنلاین : 3

جمعه، 28 ارديبهشت 1403