۱۷۳ هزار متر حفاری و تکمیل ۱۲۳ حلقه چاه در ملی حفاری


سرپرست معاونت مديرعامل شرکت ملي حفاري ايران در عمليات حفاري از تحقق
173 هزار و 386 متر حفاري چاه هاي نفت و گاز با کاربست ناوگان حفاري اين شرکت در 11 ماه سال جاري در مناطق نفتخيز خشکي و دريايي کشور خبر داد .

 محمد آل خميس گفت: در اين مدت حفاري و تکميل  123 حلقه چاه با تلاش مستمر و شبانه روزي کارکنان سختکوش عملياتي و پشتيباني شرکت به اتمام رسيد و براي بهره برداري در اختيار شرکت هاي متقاضي قرار گرفت .

 از شرکت ملي حفاري ايران وي افزود: از مجموع اين چاه ها 57 حلقه توسعه اي / توصيفي و 66 حلقه تعميري است که به تفکيک 88 حلقه در گسترده عملياتي شرکت ملي مناطق نفتخيز جنوب، هشت حلقه در موقعيت فعاليت شرکت نفت فلات قاره، دو حلقه شرکت نفت مناطق مرکزي، 14 حلقه شرکت توسعه و مهندسي نفت و 11 حلقه درقالب پروژه حفر و تکميل گرديده است .

آل خميس با اشاره به اجرايي شدن پروژه حفاري هشت حلقه چاه در اين مدت در حوزه مديريت اکتشاف شرکت ملي نفت ايران، اظهار کرد: حفاري دو حلقه چاه منطبق با برنامه تعريف شده در دست اجرا است و به زودي يک دکل حفاري سنگين خشکي ديگر براي حفر چاه اکتشافي سوم به موقعيت در نظر گرفته شده انتقال و در مدار عمليات قرار مي گيرد .

 سرپرست معاونت مديرعامل شرکت ملي حفاري ايران در عمليات حفاري با بيان اينکه ناوگان حفاري شرکت متشکل از 72 دستگاه حفاري سبک، سنگين و فوق سنگين خشکي و دريايي است، گفت: در زمان حاضر حدود 50 دستگاه حفاري شرکت در وسعت عملياتي شرکت ملي مناطق نفتخيز جنوب فعاليت دارند .

وي افزود: همچنين در اجراي سياست هاي وزارت نفت و شرکت ملي نفت ايران در زمينه توسعه ميدان هاي مشترک، اين شرکت بخشي از ناوگان عملياتي و پشتيباني خود را در اين بخش از جمله در ميدان نفتي آزادگان جنوبي متمرکز کرده است .

آل خميس خاطر نشان کرد: به همت و پشتکار کارکنان شرکت در مدت ياد شده حفاري و تکميل 11 حلقه چاه 83 روز جلوتر از برنامه کارفرما به پايان رسيد که از نظر اقتصادي ارزشمند است.



1397/12/06

  • ماموریت شرکت بازرسی پویا پرتو

    • ماموريت ما اين است با هدف ارتقاء کيفيت، ايمني و آرامش در زندگي مردم خدمات خود را با محوريت بهبود مستمر ارائه نمائيم . موفقيت گذشته ما، مديون اعتماد، اخلاق مداري و تعهد به رعايت استانداردها است.



  • چشم انداز شرکت بازرسی فنی پویا پرتو

    • چشم انداز ما اين است که شرکت ما در سطح جهاني مترادف با کيفيت، برتري و صداقت باشد. ما ميخواهيم به دليل قابل اعتماد بودن ، مشتري گرايي و نوآوري و کيفيت مداوم خدمات شناخته شويم.





تعداد بازديد کنندگان : 884631 بازديد کنندگان امروز : 104 بازديد کنندگان دیروز : 88 کاربران آنلاین : 3

جمعه، 28 ارديبهشت 1403