ضرورت تبدیل زباله‌ها به انرژی همچون برق

مهرداد بائوج لاهوتي با اشاره به مصوبه اخير نمايندگان در صحن علني مجلس در پي بررسي لايحه بودجه سال 98، مبني بر اختصاص 10 هزار ميليارد ريال براي بازيافت پسماند از محل عوارض کالاهاي منجر به توليد پسماند و رفع اثرات محيط زيست، گفت: در قانون بودجه سال جاري نيز اين عدد براي بازيافت تصويب شد و اگرچه قانون فاخر و مناسبي بود اما مبلغ در نظر گرفته شده تخصيص داده نشد .

دولت بايد از توليدکنندگان کالاهايي با عوارض زيست محيطي تا سقف 1000ميليارد تومان دريافت کند

نماينده مردم لنگرود در مجلس شوراي اسلامي ادامه داد: طبق اين مصوبه دولت بايد از کارخانه‌هاي توليدکننده کالاهايي با عوارض زيست محيطي و داراي زباله و آلودگي محيطي، تا سقف 1000ميليارد تومان دريافت کرده و در اختيار دستگاه‌هاييهمچون سازمان محيط زيست قرار دهد تا در امر کاهش عوارض پسماند کالاهاي مضر براي محيط زيست هزينه کنند و آلودگي‌ها رفع و حتي تبديل به انرژي شوند .

وي با تاکيد بر اينکه اصل اين هدف قابل دفاع است و مي‌تواند بازدارنده توليد کالاهاي مخرب براي محيط زيست باشد، افزود: حتي اگر دريافت اين مبلغ بازدارنده نبود، دولت مي‌تواند با مبلغ دريافتي عوارض تخريبي محيط زيست را از بين ببرد و انرژي توليد کند.



1397/12/06

  • ماموریت شرکت بازرسی پویا پرتو

    • ماموريت ما اين است با هدف ارتقاء کيفيت، ايمني و آرامش در زندگي مردم خدمات خود را با محوريت بهبود مستمر ارائه نمائيم . موفقيت گذشته ما، مديون اعتماد، اخلاق مداري و تعهد به رعايت استانداردها است.



  • چشم انداز شرکت بازرسی فنی پویا پرتو

    • چشم انداز ما اين است که شرکت ما در سطح جهاني مترادف با کيفيت، برتري و صداقت باشد. ما ميخواهيم به دليل قابل اعتماد بودن ، مشتري گرايي و نوآوري و کيفيت مداوم خدمات شناخته شويم.





تعداد بازديد کنندگان : 884622 بازديد کنندگان امروز : 95 بازديد کنندگان دیروز : 88 کاربران آنلاین : 6

جمعه، 28 ارديبهشت 1403