خودكفايي در سايه توانا‌سازي ذي‌نفعان


توانمند‌سازي ذي‌نفعان يكي از مهم‌ترين تمهيداتي است كه براي غلبه بر محدوديت‌ها اتخاذ كرده‌ايم. ما براي موفقيت پروژه‌ها بايد پيمان‌كاران و توليدكنندگان را توان‌مند كنيم كه در همين راستا توانستيم با انعقاد قراردادي سودمند مقادير معتنابهي ورق فولادي را در سايزهاي مختلف تهيه كنيم. اقلامي که در راه اندازي پروژه
­هاي افتتاح شده سال جاري و سال گذشته نقش به سزايي داشته است و نگراني شرکت و پيمانکاران اجرائي پروژه هاي مورد نظر را از تأمين بموقع لوله مرتفع كرد. هم‌اكنون نيز مذاكرات با شركت‌هاي معتبر ساخت ورق به نتيجه رسيده و در مرحله عقد قرارداد است .

سرپرست مديريت تداركات و خدمات كالا در شركت مهندسي و توسعه گاز با بيان اينكه سياست اين مديريت در توانمند‌سازي ذي‌نفعان به ثمر نشسته است‌، تصريح كرد: از طريق انتقال تكنولوژي ساخت شيرآلات به شركت‌هاي داخلي موفق به ساخت مقادير قابل توجهي شير در سايزهاي مختلف شده‌ايم به نحوي كه در حال حاضر مقدار زيادي شير داخلي سازي شده، وارد انبار گرديده كه اين موضوع در سال آينده نيز ادامه خواهد يافت .

سيد محمود قاسمي ادامه داد: استفاده از قرارداد انتقال تكنولوژي از شركت‌هاي اسم و رسم‌دار اروپايي به سازندگان داخلي نويدبخش آينده روشن پروژه‌ها عليرغم تحريم‌ها است. در پرتو حمايت‌ها و دورانديشي مديران شركت مهندسي، اكنون شركت‌هاي شايسته‌اي در عرصه توليد تجهيزات صنعت گاز سربرآورده‌اند كه در سطح خاورميانه حرف‌هاي زيادي براي گفتن دارند .

وي درباره پيشرفت‌هاي سازندگان داخلي در ساخت توربوكمپرسورها كه از اقلام اساسي تاسيسات تقويت فشار گاز به شمار مي آيند، توضيح داد: انتقال تكنولوژي در زمينه توربوكمپرسور به نتايج درخشاني رسيده و دو شركت تواناي داخلي به درجه‌اي از پيشرفت رسيده‌اند كه قادرند تمام نيازهاي تاسيسات تقويت فشار را تامين كنند. ما به واسطه حمايت‌هاي هدفمند و موثر از سازندگان داخلي، از سال 86 به بعد در صنعت ساخت توربوكمپرسور به خودكفايي كامل رسيده‌ايم و كشور را از واردات اين تجهيزات استراتژيك بي نياز كرديم .

تامين كالاي 14 پروژه در سال جاري

سرپرست مديريت تداركات و خدمات كالا درباره پروژه‌هاي در دست اقدام در سال 97 توضيح داد: امسال تامين كالا براي 14 پروژه را در دست اقدام داريم كه اقدامات لازم براي تهيه اجناس مورد نياز براي اغلب آنها انجام شده و برخي اقلام نيز براساس اولويت‌هاي ابلاغي از سوي مديريت برنامه ريزي در 6 ماهه نخست سال 98 توليد و تامين خواهند شد .

وي افزود: پروژه‌هاي خط نهم سراسري (دهگلان-مياندوآب)، (بيدبلند-اهواز)، (اهواز-كوهدشت)،‌ اتمام خط ششم سراسري، بيدبلند-گچساران، ايرانشهر-‌پاليزان،‌ ماهشهر-شادگان، گورزين-لافت-بندرعباس،  كمربندي يزد، تعويضي نور-رامسر، زرند-فولاد بوتياي ايرانيان، ادامه زرند و زاهدان-دوراهي دشتك از جمله پروژه‌هاي سال 97 به شمار مي آيند كه  قسمت اعظم لوله ها و شيرآلات‌شان تامين و تحويل شده است .



1397/11/28

  • ماموریت شرکت بازرسی پویا پرتو

    • ماموريت ما اين است با هدف ارتقاء کيفيت، ايمني و آرامش در زندگي مردم خدمات خود را با محوريت بهبود مستمر ارائه نمائيم . موفقيت گذشته ما، مديون اعتماد، اخلاق مداري و تعهد به رعايت استانداردها است.



  • چشم انداز شرکت بازرسی فنی پویا پرتو

    • چشم انداز ما اين است که شرکت ما در سطح جهاني مترادف با کيفيت، برتري و صداقت باشد. ما ميخواهيم به دليل قابل اعتماد بودن ، مشتري گرايي و نوآوري و کيفيت مداوم خدمات شناخته شويم.





تعداد بازديد کنندگان : 884616 بازديد کنندگان امروز : 89 بازديد کنندگان دیروز : 88 کاربران آنلاین : 3

جمعه، 28 ارديبهشت 1403