تغییر کاربری و تبدیل مخازن نفت‌گاز معمولی به یورو ۴

مدير تامين و توزيع شرکت ملي پخش فرآورده‌هاي نفتي ايران گفت: تغيير کاربري و تبديل مخازن نفت‌گاز معمولي به نفت‌گاز يورو 4 در مناطق کرمان، سبزوار، قم، نواحي نيشابور، دامغان و زابل در دستور کار شرکت ملي پخش فرآورده‌هاي نفتي ايران قرار گرفت .

مجتبي دلبري، با اعلام اين خبر گفت: همسو با اجراي مصوبه‌هاي هيئت دولت و ايفاي تعهدهاي وزارت نفت، توزيع نفت‌گاز يورو 4 افزون بر کلانشهرها، به‌تدريج در جايگاه‌هاي مواصلاتي سراسر کشور نيز آغاز شده و در حال گسترش است .

به گزارش شرکت ملي پخش فرآورده‌هاي نفتي ايران، وي تاکيد کرد: با توجه به ضرورت برنامه‌ريزي به منظور کاهش هزينه‌ها و ترافيک ناوگان جاده‌اي و امکان ارسال نفت‌گاز يورو 4 به مخازن انبارهاي نفت، از طريق خط لوله، پس از بررسي‌هاي انجام شده، مشخص شد نسبت مصارف غيرحمل‌ونقلي نفت‌گاز (نظير مصرف‌کنندگان عمده و فروشندگي‌ها به استثناي نيروگاه‌ها) در مناطق کرمان، سبزوار و قم و نواحي نيشابور، دامغان و زابل نسبت به مصارف حمل‌و‌نقلي آن، ناچيز بوده (کمتر از 20 درصد) و بر همين اساس، مقرر شد نسبت به تغيير کاربري و تبديل تمامي مخازن نفت‌گاز معمولي انبارهاي مناطق و نواحي يادشده به نفت‌گاز يورو 4 اقدام شود .

دلبري با تاکيد بر تسريع در تخليه کامل مخازن نفت‌گاز معمولي اين انبارها، از مديران مناطق خواست تا با هماهنگي‌هاي لازم با مديريت‌هاي ذي‌ربط ستادي، نسبت به اين مهم اقدام کنند تا طبق برنامه‌ريزي انجام شده نفت‌گاز يورو 4 به مخازن يادشده از طريق خط لوله ارسال شود .

وي تصريح کرد: پس از تغيير کاربري و تبديل همه مخازن نفت‌گاز معمولي به يورو 4، همه مصارف نفت‌گاز در مناطق يادشده به استثناي نيروگاه‌ها، يورو 4 خواهد بود.



1397/10/30

  • ماموریت شرکت بازرسی پویا پرتو

    • ماموريت ما اين است با هدف ارتقاء کيفيت، ايمني و آرامش در زندگي مردم خدمات خود را با محوريت بهبود مستمر ارائه نمائيم . موفقيت گذشته ما، مديون اعتماد، اخلاق مداري و تعهد به رعايت استانداردها است.



  • چشم انداز شرکت بازرسی فنی پویا پرتو

    • چشم انداز ما اين است که شرکت ما در سطح جهاني مترادف با کيفيت، برتري و صداقت باشد. ما ميخواهيم به دليل قابل اعتماد بودن ، مشتري گرايي و نوآوري و کيفيت مداوم خدمات شناخته شويم.





تعداد بازديد کنندگان : 884613 بازديد کنندگان امروز : 86 بازديد کنندگان دیروز : 88 کاربران آنلاین : 3

جمعه، 28 ارديبهشت 1403