اولین توربین های بادی راه اندازی شده در مزرعه بادی روستای آقکند آذربایجان شرقی به شبکه سراسری برق متصل گردید.

بر اساس گزارش دفتر روابط عمومي و امور بين الملل ساتبا، شرکت انرژي هاي تجديدپذير مپنا که احداث مزرعه بادي 50 مگاواتي خود را با حجم سرمايه گذاري بالغ بر 70 ميليون يورو در منطقه محروم آذربايجان شرقي(روستاي آقکند) در دست انجام دارد، اولين توربين هاي راه اندازي شده در اين مزرعه بادي را به شبکه سراسري برق متصل نمود .

بر اساس گزارش دريافت شده از مجري اين طرح، در حال حاضر از 20 واحد توربين بادي 2/5 مگاواتي، 12 واحد آن نصب گرديده و پيش بيني مي گرددتا پايان سال جاري به بهره برداري کامل برسد .

اين گزارش مي افزايد: نيروگاه بادي مذکور با توليد برق ساليانه175/200/00 کيلووات ساعت، قابليت تامين برق براي 104هزار خانوار را خواهد داشت.همچنين اين نيروگاه باعث صرفه جويي در مصرف سوخت به ميزان 49 ميليون مترمکعب گاز طبيعي و آب به ميزان 38 هزار متر مکعب شده و از انتشار 119/200 تن آلاينده زيست محيطي نيز جلوگيري خواهد نمود .



1397/10/17

  • ماموریت شرکت بازرسی پویا پرتو

    • ماموريت ما اين است با هدف ارتقاء کيفيت، ايمني و آرامش در زندگي مردم خدمات خود را با محوريت بهبود مستمر ارائه نمائيم . موفقيت گذشته ما، مديون اعتماد، اخلاق مداري و تعهد به رعايت استانداردها است.



  • چشم انداز شرکت بازرسی فنی پویا پرتو

    • چشم انداز ما اين است که شرکت ما در سطح جهاني مترادف با کيفيت، برتري و صداقت باشد. ما ميخواهيم به دليل قابل اعتماد بودن ، مشتري گرايي و نوآوري و کيفيت مداوم خدمات شناخته شويم.





تعداد بازديد کنندگان : 884597 بازديد کنندگان امروز : 70 بازديد کنندگان دیروز : 88 کاربران آنلاین : 12

جمعه، 28 ارديبهشت 1403