پیشنهاد وزارت نیرو برای افزایش منابع عوارض برق به تصویب هیات محترم وزیران رسید

به گزارش روابط عمومي و امور بين الملل سازمان انرژي هاي تجديدپذير و بهره وري انرژي برق (ساتبا): با توجه به رشد روزافزون انرژي هاي تجديدپذير در سبد انرژي کشور که موجب اشتغال‌زايي در اين حوزه و همچنين تأمين انرژي پاک خصوصا در زمان پيک بار مصرف برق مي‌شود، در اين راستا به منظور تأمين منابع مالي مورد نياز خريد تضميني برق تجديدپذير و پاک و همچنين توسعه برق روستايي در کشور، وزارت نيرو پيشنهاد نمود تا منابع مالي مورد نياز که از محل عوارض برق تأمين مي‌گردد، از ميزان 8 به10 درصد افزايش يابد. اين پيشنهاد از سوي آقاي دکتر اردکانيان، وزير محترم نيرو در جلسه روز سه شنبه مورخ 97/9/6 هيات وزيران مطرح گرديد که خوشبختانه مورد استقبال و تصويب هيات محترم وزيران قرار گرفت. بدين‌ترتيب پس از تصويب در مجلس شوراي اسلامي، منابع کافي براي توسعه انرژي هاي تجديدپذير و برق روستايي در کشور فراهم خواهد شد .



1397/09/25

  • ماموریت شرکت بازرسی پویا پرتو

    • ماموريت ما اين است با هدف ارتقاء کيفيت، ايمني و آرامش در زندگي مردم خدمات خود را با محوريت بهبود مستمر ارائه نمائيم . موفقيت گذشته ما، مديون اعتماد، اخلاق مداري و تعهد به رعايت استانداردها است.



  • چشم انداز شرکت بازرسی فنی پویا پرتو

    • چشم انداز ما اين است که شرکت ما در سطح جهاني مترادف با کيفيت، برتري و صداقت باشد. ما ميخواهيم به دليل قابل اعتماد بودن ، مشتري گرايي و نوآوري و کيفيت مداوم خدمات شناخته شويم.





تعداد بازديد کنندگان : 884616 بازديد کنندگان امروز : 89 بازديد کنندگان دیروز : 88 کاربران آنلاین : 3

جمعه، 28 ارديبهشت 1403