کمالوندی: منتظر اقدامات عملی فوری طرف اروپایی هستیم


خانم آنژه ليندرس، دبير سياسي وزارت امور خارجه آلمان که در راس هياتي براي ديدار و مذاکره با مقامات کشورمان در تهران بسر مي برد، روز چهارشنبه 25 مهرماه با بهروز کمالوندي، معاون امور بين الملل، حقوقي و مجلس سازمان انرژي اتمي ايران در محل اين سازمان ديدار و گفتگو کرد.در اين ديدار کمالوندي با تاکيد بر اينکه جمهوري اسلامي ايران تاکنون به تمامي تعهدات خود عمل نموده است، اظهار داشت: در صورتي که ايران از منافع برجام منتفع نگردد، ادامه برخي تعهدات بي معني خواهد بود
.

وي در ادامه افزود: با وجود اينکه نشانه هاي مثبتي از طرف اروپايي در خصوص حفظ برجام دريافت مي گردد، اما با در نظر گرفتن محدوديت زمان و تشديد فشارهاي اقتصادي، منتظر اقدامات عملي فوري طرف اروپايي در خصوص يافتن راهکارهايي براي مقابله با تحريم هاي يکجانبه آمريکا هستيم. کمالوندي همچنين بر ضرورت ادامه همکاري هاي دوطرف براي يافتن راهکارهاي مناسب براي عبور از اين دوران تاکيد نمود .

دبير سياسي وزارت امور خارجه آلمان نيز ضمن قدرداني از پايبندي ايران به تعهدات برجامي خود، افزود: با توجه به تازگي اينگونه موارد در تاريخ روابط بين الملل، طرف اروپايي به دنبال ابداع روش هايي براي مقابله با تحريم هاي فرامرزي آمريکا است و به زودي نتايج نهايي آن اعلام خواهد شد. ليندرس که پيشتر عضو تيم مذاکره کننده آلمان در برجام بوده است، ضمن استقبال از ادامه همکاري هاي دو طرف در راستاي برجام گفت: نظرات طرف ايراني را در بازگشت به آلمان به مقامات ذيربط منعکس خواهد نمود .

دو طرف همچنين در خصوص برخي موارد مرتبط با موضوعات دو جانبه مذاکره کردند

لازم به ذکر است سفير آلمان در تهران نيز در اين ديدار دبير سياسي وزارت امور خارجه آلمان را همراهي مي کرد .



1397/07/30

  • ماموریت شرکت بازرسی پویا پرتو

    • ماموريت ما اين است با هدف ارتقاء کيفيت، ايمني و آرامش در زندگي مردم خدمات خود را با محوريت بهبود مستمر ارائه نمائيم . موفقيت گذشته ما، مديون اعتماد، اخلاق مداري و تعهد به رعايت استانداردها است.



  • چشم انداز شرکت بازرسی فنی پویا پرتو

    • چشم انداز ما اين است که شرکت ما در سطح جهاني مترادف با کيفيت، برتري و صداقت باشد. ما ميخواهيم به دليل قابل اعتماد بودن ، مشتري گرايي و نوآوري و کيفيت مداوم خدمات شناخته شويم.





تعداد بازديد کنندگان : 884631 بازديد کنندگان امروز : 104 بازديد کنندگان دیروز : 88 کاربران آنلاین : 3

جمعه، 28 ارديبهشت 1403