صرفه‌جویی ۲۰۵ میلیارد تومانی با کاهش زمان اجرای پروژه سربیشه - نهبندان

حسن منتظر تربتي، مديرعامل شرکت مهندسي و توسعه گازايران، روزشنبه، 14 مهرماه در آيين رسمي بهره‌برداري از پروژه‌هاي توسعه‌اي صنعت گاز در استان خراسان جنوبي گفت: اين پروژه بر اساس برنامه بايد اسفندماه امسال پايان مي‌يافت،‌ اما با تاکيد مديرعامل شرکت ملي گاز، چند ماه زودتر به بهره‌برداري رسيد .

 وي افزود: کاهش زمان اجراي پروژه در کاهش هزينه‌هاي اجرا تاثير بسزايي داشته است .

مديرعامل شرکت مهندسي و توسعه گاز با بيان اين‌که براي اجراي اين پروژه حدود 80 ميليارد تومان اعتبار هزينه شده است، تاکيد کرد: اگر اين پروژه بر اساس برنامه پيش مي‌رفت، در شرايط کنوني تنها براي خريد لوله مورد نياز بايد  170 ميليارد تومان ديگر هزينه مي‌شد و در صورتي که زودتر از برنامه وارد مدار نمي‌شد به 250 ميليارد تومان اعتبار نياز داشت .

منتظر تربتي با بيان اين‌که بهره‌برداري از اين خط لوله پيش از زمستان در بخش جلوگيري از مصرف سوخت‌هاي مايع نيز تاثيرگذار بوده است، گفت: افزون بر ايجاد رفاه و آسايش با گازرساني به اين شهرها و روستاها، در بخش جايگزيني گاز با سوخت‌هاي مايع نيز شاهد 35 ميليارد تومان صرفه‌جويي خواهيم بود .

وي وظيفه ذاتي شرکت ملي گاز ايران را خدمت‌رساني به مردم عنوان کرد و افزود: شرکت مهندسي و توسعه گاز، مجري پروژه‌هايي است که گاز را به نقاط دورافتاده مي‌رساند .

مديرعامل شرکت مهندسي و توسعه گاز در پايان از مردم درخواست کرد گاز را به صورت ايمن و بهينه مصرف کنند .



1397/07/16

  • ماموریت شرکت بازرسی پویا پرتو

    • ماموريت ما اين است با هدف ارتقاء کيفيت، ايمني و آرامش در زندگي مردم خدمات خود را با محوريت بهبود مستمر ارائه نمائيم . موفقيت گذشته ما، مديون اعتماد، اخلاق مداري و تعهد به رعايت استانداردها است.



  • چشم انداز شرکت بازرسی فنی پویا پرتو

    • چشم انداز ما اين است که شرکت ما در سطح جهاني مترادف با کيفيت، برتري و صداقت باشد. ما ميخواهيم به دليل قابل اعتماد بودن ، مشتري گرايي و نوآوري و کيفيت مداوم خدمات شناخته شويم.





تعداد بازديد کنندگان : 884602 بازديد کنندگان امروز : 75 بازديد کنندگان دیروز : 88 کاربران آنلاین : 3

جمعه، 28 ارديبهشت 1403