وزیر نیرو اعلام کرد: حمایت از سرمایه گذاران داخلی و خارجی برای صادرات برق تجدیدپذیر

وزير نيرو که در برنامه نگاه يک از شبکه اول سيماي جمهوري اسلامي در خصوص وضعيت و برنامه هاي صنعت آب و برق با مردم سخن مي گفت ضمن اشاره به اينکه ايران مي خواهد به هاب انرژي در منطقه تبديل شود، خبر از ابلاغ " مصوبه تعيين شرايط صادرات برق تجديدپذير و پاک غير دولتي به خارج از کشور"داد.

به گزارش دفتر روابط عمومي و اموربين الملل ساتبا، آقاي دکتر اردکانيان هدف اين مصوبه را حمايت و تشويق سرمايه گذاران داخلي و خارجي براي توليد برق خورشيدي و بادي از دشت هاي وسيع کشور و صادرات آن را به کشورهاي همسايه اعلام نمود. در اين فرايند سرمايه گذاران داخلي و خارجي اين امکان را خواهند داشت که مستقيما قرارداد خود را براي فروش برق با همسايگان ايران منعقد نموده و در اين بين وزارت نيرو نقش تسهيل گري داشته و صرفا هزينه ترانزيت برق از سرمايه گذاران اخذ خواهد شد.

اين گزارش مي افزايد سازمان انرژي هاي تجديدپذير و بهره وري انرژي برق(ساتبا) ظرف مدت يک هفته پروانه احداث نيروگاه هاي تجديدپذير با هدف صادرات برق براي متقاضيان صادر مي نمايد . در اين خصوص لازم است متقاضيان درخواست خود را کتبا به سازمان ساتبا ارسال نمايند.



1397/04/23

  • ماموریت شرکت بازرسی پویا پرتو

    • ماموريت ما اين است با هدف ارتقاء کيفيت، ايمني و آرامش در زندگي مردم خدمات خود را با محوريت بهبود مستمر ارائه نمائيم . موفقيت گذشته ما، مديون اعتماد، اخلاق مداري و تعهد به رعايت استانداردها است.



  • چشم انداز شرکت بازرسی فنی پویا پرتو

    • چشم انداز ما اين است که شرکت ما در سطح جهاني مترادف با کيفيت، برتري و صداقت باشد. ما ميخواهيم به دليل قابل اعتماد بودن ، مشتري گرايي و نوآوري و کيفيت مداوم خدمات شناخته شويم.





تعداد بازديد کنندگان : 884627 بازديد کنندگان امروز : 100 بازديد کنندگان دیروز : 88 کاربران آنلاین : 3

جمعه، 28 ارديبهشت 1403