کارخانه تولید UF6 راه اندازی شد


کارخانه توليد
UF 6 به عنوان يکي از کارخانجات مهم مجتمع توليد سوخت اصفهان و از بخش هاي مهم صنعت هسته اي کشور راه اندازي و براي نخستين بار پس از حدود 9 سال، اولين بشکه کيک زرد در قسمت خوراکدهي کارخانه تخليه شد .

کارخانه توليد UF 6 در مجتمع UCF اصفهان عمدتاً به دليل کمبود کيک زرد در کشور از سال 88 عملاً غير فعال بوده است. پس از توافق برجام و واردات مقدار زيادي کيک زرد و نيز افزايش توليد کيک زرد در داخل کشور، امکان راه اندازي مجدد اين کارخانه بوجود آمده است. به دنبال بدعهدي هاي آمريکا در برجام و دستور مقام معظم رهبري در تاريخ 14 خردادماه جاري مبني بر راه اندازي بخش هايي از صنعت هسته اي در چارچوب برجام و دستور رييس جمهور، راه اندازي اين کارخانه در دستور کار سازمان انرژي اتمي ايران قرار گرفت .



1397/04/10

  • ماموریت شرکت بازرسی پویا پرتو

    • ماموريت ما اين است با هدف ارتقاء کيفيت، ايمني و آرامش در زندگي مردم خدمات خود را با محوريت بهبود مستمر ارائه نمائيم . موفقيت گذشته ما، مديون اعتماد، اخلاق مداري و تعهد به رعايت استانداردها است.



  • چشم انداز شرکت بازرسی فنی پویا پرتو

    • چشم انداز ما اين است که شرکت ما در سطح جهاني مترادف با کيفيت، برتري و صداقت باشد. ما ميخواهيم به دليل قابل اعتماد بودن ، مشتري گرايي و نوآوري و کيفيت مداوم خدمات شناخته شويم.





تعداد بازديد کنندگان : 884613 بازديد کنندگان امروز : 86 بازديد کنندگان دیروز : 88 کاربران آنلاین : 3

جمعه، 28 ارديبهشت 1403