83 دستاورد جدید سازمان انرژی اتمی رونمایی شد

مراسم دوازدهمين سالروز ملي فناوري هسته‌اي با حضور دکتر حسن روحاني رئيس جمهور، دکتر علي اکبر صالحي معاون رييس جمهور و رئيس سازمان انرژي اتمي، جمعي از اعضاي هيات دولت، مقامات لشکري،  سفراي کشورهاي مختلف و اساتيد، محققان، متخصصان و مديران صنعت هسته اي 20 فروردين 1397 در محل سالن اجلاس سران برگزار شد .

در اين مراسم 83 دستاورد جديد در حوزه هاي مختلف صنعت هسته اي کشور رونمايي شد که در اين ميان 3 دستاورد با عناوين؛ اولين شبيه ساز سنجش فرآيندي، دستگاه آناليز ايزوتوپ اسپکتروسکوپي ليزري و سانتريفيوژ دکانتر در سالن اصلي مراسم و پنج دستاورد به صورت ويدئو کنفرانس شامل؛ بهره برداري از اولين شتابدهنده خطي بومي، آغاز به کار مرکز تحقيق و توسعه علوم و مهندسي مواد در فردو، آغاز به کار سامانه تست لوپ هاي سوخت 2 بار و 10 بار ، افتتاح واحد فرايندي اختلاط در مجتمع غني سازي شهيد احمدي روشن و انتقال اولين محموله کيک زرد از کارخانه اردکان يزد به UCF اصفهان در معرض ديد شرکت کنندگان در مراسم قرار گرفت.  74 دستاورد در حوزه هاي گوناگون و متنوع  فناوري هسته اي نيز در نمايشگاه جنبي سالن اصلي  به نمايش درآمد که رييس جمهور و جمعي از مقامات حاضر در مراسم از اين نمايشگاه پيش از مراسم اصلي بازديد نمودند .



1397/01/24

  • ماموریت شرکت بازرسی پویا پرتو

    • ماموريت ما اين است با هدف ارتقاء کيفيت، ايمني و آرامش در زندگي مردم خدمات خود را با محوريت بهبود مستمر ارائه نمائيم . موفقيت گذشته ما، مديون اعتماد، اخلاق مداري و تعهد به رعايت استانداردها است.



  • چشم انداز شرکت بازرسی فنی پویا پرتو

    • چشم انداز ما اين است که شرکت ما در سطح جهاني مترادف با کيفيت، برتري و صداقت باشد. ما ميخواهيم به دليل قابل اعتماد بودن ، مشتري گرايي و نوآوري و کيفيت مداوم خدمات شناخته شويم.





تعداد بازديد کنندگان : 884608 بازديد کنندگان امروز : 81 بازديد کنندگان دیروز : 88 کاربران آنلاین : 15

جمعه، 28 ارديبهشت 1403