مصوبه کاهش تعرفه خودروهای هیبریدی ابلاغ شد

وزير صنعت، معدن و تجارت، از ابلاغ مصوبه کاهش تعرفه واردات خودروهاي هيبريدي به دستگاه هاي اجرايي خبر داد .
 محمد شريعتمداري، با اشاره به مصوبه جديد دولت براي تعرفه خودروهاي هيبريدي، اظهارداشت: مصوبه قبلي دولت که فاصله تعرفه خودروهاي هيبريدي مختلف را کم کرده و شرايطي را فراهم کرده بود که شايد اشتياق براي ورود خودروهاي هيبريدي کم شده بود تغيير يافت. وي با بيان اينکه با مصوبه جديد دولت فاصله بين انواع مختلف بيشتر شد، افزود: اين مصوبه به اين منظور تصويب شد که خودروهاي هيبريدي توليد شده به صورت سه نوع موازي، سري و سري موازي را مورد حمايت قرار دهيم. وزير صنعت، معدن و تجارت، تصريح کرد: بهترين نوع آن عينا شبيه خودروهاي برقي شده و مابقي با نرخ سود تعرفه ترجيحي نسبت به خودروهايي که سوخت فسيلي مصرف مي کنند امکان ورود پيدا مي کنند که اين مصوبه به دستگاه هاي اجرايي ابلاغ شده است


1397/01/24

  • ماموریت شرکت بازرسی پویا پرتو

    • ماموريت ما اين است با هدف ارتقاء کيفيت، ايمني و آرامش در زندگي مردم خدمات خود را با محوريت بهبود مستمر ارائه نمائيم . موفقيت گذشته ما، مديون اعتماد، اخلاق مداري و تعهد به رعايت استانداردها است.



  • چشم انداز شرکت بازرسی فنی پویا پرتو

    • چشم انداز ما اين است که شرکت ما در سطح جهاني مترادف با کيفيت، برتري و صداقت باشد. ما ميخواهيم به دليل قابل اعتماد بودن ، مشتري گرايي و نوآوري و کيفيت مداوم خدمات شناخته شويم.





تعداد بازديد کنندگان : 884587 بازديد کنندگان امروز : 60 بازديد کنندگان دیروز : 88 کاربران آنلاین : 15

جمعه، 28 ارديبهشت 1403