نصب سه واحد از توربین های 3/4 مگاواتی بزرگ ترین نیروگاه بادی در حال احداث کشور

مزرعه بادي سياهپوش با ظرفيت 61.2 مگاوات بزرگترين نيروگاه بادي کشور است که با بهره گيري از برترين تکنولوژي دنيا در توربين ‌هاي بادي و مشتمل بر 18 توربين 4.3 مگاوات سنکرون با آهن‌رباي دائم بدون گيربکس  (PMDD) ساخت شرکت زيمنس توسط شرکت آرين مهباد در حال احداث مي ‌باشد .

اين گزارش مي افزايد: اين نيروگاه در زمان بهره برداري توانايي توليد انرژي الکتريکي سالانه مورد نياز بيش از 75 هزار خانوار و يا 250 هزار نفر را داشته و به کاهش انتشارگازهاي گلخانه اي به ميزان سالانه 110 هزار تن منجر خواهد شد. مطابق برنامه زمانبندي پروژه تا زمان تنظيم اين خبر سه دستگاه توربين به طور کامل نصب گرديده است و تمامي واحدهاي اين نيروگاه تا پايان ارديبهشت ماه 1397 وارد مدار خواهد گرديد .

اضافه مي نمايد: مطابق با برنامه ريزي انجام گرفته، مراسم بازديد از مراحل نصب مزرعه بادي سياهپوش با حضور مسئولين ساتبا و مقامات کشوري و منطقه اي در تاريخ 18 بهمن ماه سالجاري برگزار خواهد شد .

1396/11/30

  • ماموریت شرکت بازرسی پویا پرتو

    • ماموريت ما اين است با هدف ارتقاء کيفيت، ايمني و آرامش در زندگي مردم خدمات خود را با محوريت بهبود مستمر ارائه نمائيم . موفقيت گذشته ما، مديون اعتماد، اخلاق مداري و تعهد به رعايت استانداردها است.



  • چشم انداز شرکت بازرسی فنی پویا پرتو

    • چشم انداز ما اين است که شرکت ما در سطح جهاني مترادف با کيفيت، برتري و صداقت باشد. ما ميخواهيم به دليل قابل اعتماد بودن ، مشتري گرايي و نوآوري و کيفيت مداوم خدمات شناخته شويم.





تعداد بازديد کنندگان : 884587 بازديد کنندگان امروز : 60 بازديد کنندگان دیروز : 88 کاربران آنلاین : 15

جمعه، 28 ارديبهشت 1403