تهیه برنامه مدون برای مکانیزم‌های جدید تأمین مالی واحدهای صنعتی کوچک/ راه اندازی نهضت خرید کالای ایرانی

معاون وزير صنعت، معدن و تجارت و مديرعامل سازمان صنايع کوچک وشهرک‌هاي صنعتي ايران بر رفع مشکلات پيش روي واحدهاي صنفي توليدي تأکيد و از تهيه برنامه مدوني جهت به کارگيري مکانيزم‌هاي جديد تأمين مالي براي واحدهاي صنعتي کوچک خبر داد .

 صادق نجفي در نشست مشترک با رييس اتاق اصناف ايران با اشاره به مأموريت‌هاي وزارت صنعت، معدن وتجارت افزود: در دولت دوازدهم تشکيل زنجيره‌هاي تامين کالاي توليدي ايران و ايجاد پيوند و اتصال ميان توليدکنندگان ومصرف کنندگان و به کارگيري مکانيزم‌هاي جديد تامين مالي از جمله تامين مالي زنجيره تأمين، برات و خريد دين و شناسايي توليدکنندگان معتبر و اعتبار سنجي آن‌ها را در دستور کار قرار داديم .

راه اندازي نهضت خريد کالاي ايراني

وي ادامه داد: برنامه ي مدوني در سال 96 «سال اقتصاد مقاومتي ،توليد واشتغال » تهيه کرديم تا بتوانيم با رونق بخشيدن به کارخانجات مستقر در شهرک‌ها ونواحي صنعتي و صنوف توليدي، کالاهايي به بازار عرضه شود که از لحاظ کيفيت و قيمت بتوانند با محصولات وارداتي رقابت کنند و قدرت خريد مردم نيز افزايش يابد .

نجفي افزود: در اين راستا سازمان صنايع کوچک وشهرک‌هاي صنعتي ايران با مساعدت اصناف کشور در راه اندازي نهضت خريد کالاي ايراني وتوسعه شبکه‌هاي عرضه کالاي داخلي همکاري مي کند .

حل مشکلات صنوف توليدي و واحدهاي صنعتي کوچک

در اين جلسه رييس اتاق اصناف ايران نيز ضمن تاکيد بر ضرورت همکاري ميان اتاق اصناف وسازمان صنايع کوچک وشهرک‌هاي صنعتي ايران در راستاي حل وفصل مشکلات صنوف توليدي و واحدهاي کوچک، گفت: فراهم کردن زير ساخت‌هاي سرمايه گذاري مورد نياز در شهرک‌هاي صنعتي صنفي و کمک به شناسايي توليد بايد در دستور کار قرار بگيرد .

علي فاضلي با تأکيد بر عارضه يابي واحدهاي توليدي و کمک به صادرات آن‌ها، افزود: به منظور تدوين برنامه عملياتي براي اجرايي کردن مصوبات جلسه، برگزاري جلسات کارشناسي با سازمان صنايع کوچک بايد برنامه ريزي شود .

در اين نشست مشترک روساي اتحاديه‌هاي چرم ، محصولات چرمي (کيف وکفش) وپوشاک نيز به بيان مشکلات و نقطه نظرات خود در زمينه توسعه همکاري‌هاي مشترک با سازمان صنايع کوچک وشهرک‌هاي صنعتي ايران و رفع مشکلات صنوف توليدي واحدهاي صنعتي کوچک پرداختند .


1396/10/24

  • ماموریت شرکت بازرسی پویا پرتو

    • ماموريت ما اين است با هدف ارتقاء کيفيت، ايمني و آرامش در زندگي مردم خدمات خود را با محوريت بهبود مستمر ارائه نمائيم . موفقيت گذشته ما، مديون اعتماد، اخلاق مداري و تعهد به رعايت استانداردها است.



  • چشم انداز شرکت بازرسی فنی پویا پرتو

    • چشم انداز ما اين است که شرکت ما در سطح جهاني مترادف با کيفيت، برتري و صداقت باشد. ما ميخواهيم به دليل قابل اعتماد بودن ، مشتري گرايي و نوآوري و کيفيت مداوم خدمات شناخته شويم.





تعداد بازديد کنندگان : 884590 بازديد کنندگان امروز : 63 بازديد کنندگان دیروز : 88 کاربران آنلاین : 3

جمعه، 28 ارديبهشت 1403