حمایت مشروط مجلس از صنعت خودروسازی/ ضرورت ارتقای ایمنی خودروهای تولید داخل

رييس مجلس شوراي اسلامي حمايت بيشتر مجلس از صنعت خودروسازي را به ارتقاي سطح ايمني خودروهاي توليدي مشروط کرد .

دکتر علي لاريجاني پيش از ظهر امروز در مراسم رونمايي از محصولات جديد گروه صنعتي ايران خودرو با ابراز خرسندي از حضور در جمع پرسنل اين واحد توليدي بزرگ، گفت: از مدت‌ها قبل علاقه مند بودم که از نزديک تلاش‌هاي شما را ببينم، فعاليت‌هاي شرکت ايران خودرو با فراز و فرودهايي همراه بوده است و نگراني‌هايي در مورد اين شرکت وجود داشت، اما مي بينم در شرايط بهتري قرار گرفته ايد .

رييس مجلس شوراي اسلامي افزود: آقاي يکه زارع و مديران ايران خودرو در جريان بازديد از خط‌هاي توليد اين شرکت توضيحاتي در رابطه با برنامه ها و مشکلات اين شرکت بيان داشتند، در هر صورت بايد تکنولوژي‌هاي بهتر به خدمت گرفته شود و اينکه در اين زمينه ها کار شده و ارتباطات درستي در اين راستا انجام گرفته، بيانگر اين است که ميسر درست است .

وي ادامه داد: اينکه مديريت اين شرکت به نيروي انساني و درک‌هاي پرسنل شرکت توجه مي کند، مخصوصاً در شرايطي که وضع اقتصادي کشور به سامان نيست، نکته خوبي است و مديران بايد دردمندانه مسايل کارمندان را دنبال کنند .

دکتر لاريجاني با اشاره به صحبت‌هاي وزير صنعت، معدن و تجارت درخصوص برنامه‌هايشان براي توسعه گفت: اگر موضوعاتي که بيان شد تحقق يابد نکته مثبتي است و کشور از مسير رکود خارج مي شود .

صادرکنندگان بايد تکليف خود را بدانند که از چه حمايت ها و پشتيباني هايي برخوردارند

وي با تاکيد بر لزوم تحول در صادرات تصريح کرد: صادرکنندگان بايد تکليف خود را بدانند که از چه حمايت‌ها و پشتيباني‌هايي برخوردارند. در زمينه توليد محصولاتي که رقابت در آن وجود دارد بايد تکليف روشن و شفاف باشد .

دکتر لاريجاني گفت: اينکه آقاي يکه زارع توقع حمايت از ايران خودرو را دارند، بايد در اين رابطه بگويم بنده به دليل اينکه شرکت ايران خودرو، يک صنعت مادر است و تاثيرات زيادي روي بخش‌هاي مختلف دارد، حمايت مي کنم، اما براي حمايت بيشتر شرط و شروطي داريم .

وي افزود: در کميسيون صنايع و معادن مجلس شوراي اسلامي افراد فعالي هستند که ديدگاه حمايتي دارند و آقاي اکبريان به عنوان رييس کميسيون صنايع نيز ديدگاه‌هاي حمايتي خود را بيان کردند .

رييس مجلس شوراي اسلامي در تشريح شروط براي حمايت مجلس از صنعت خودروسازي گفت: اگر مديران و کارگران ايران خودرو کيفيت خودروهاي توليدي را از نظر ايمني بالا ببرند، حمايت مي شوند .

وي تصريح کرد: براي ما ارتقاي ايمني خودروها نکته بسيار مهمي است، چرا که جان مردم در تصادفات ناهنجار از هستي ساقط مي شود.


  • ماموریت شرکت بازرسی پویا پرتو

    • ماموريت ما اين است با هدف ارتقاء کيفيت، ايمني و آرامش در زندگي مردم خدمات خود را با محوريت بهبود مستمر ارائه نمائيم . موفقيت گذشته ما، مديون اعتماد، اخلاق مداري و تعهد به رعايت استانداردها است.



  • چشم انداز شرکت بازرسی فنی پویا پرتو

    • چشم انداز ما اين است که شرکت ما در سطح جهاني مترادف با کيفيت، برتري و صداقت باشد. ما ميخواهيم به دليل قابل اعتماد بودن ، مشتري گرايي و نوآوري و کيفيت مداوم خدمات شناخته شويم.





تعداد بازديد کنندگان : 884631 بازديد کنندگان امروز : 104 بازديد کنندگان دیروز : 88 کاربران آنلاین : 3

جمعه، 28 ارديبهشت 1403