افزایش 21 درصدی تولید اتومبیل سواری در 7 ماهه سال/ حرکت صنعت در خودروسازی با شتاب بیشتر تداوم می یابد


وزير صنعت،معدن و تجارت با اشاره به افزايش 21 درصدي توليد اتومبيل سواري در هفت ماهه اول سال نسبت به سال 95 گفت: حرکت صنعت در ساخت و توليد خودروي سبک،سنگين و تخصصي با تلاش صنعتگران اين عرصه با شتاب بيشتري تداوم مي يابد
.

به گزارش شاتا، محمد شريعتمداري با اشاره به افزايش 21 درصدي توليد اتومبيل سواري در هفت ماهه اول سال نسبت به سال 95، افزود: در هفت ماهه اول سال توليد اتوبوس،ون و ميني بوس نسبت به مدت مشابه سال گذشته 83 درصد افزايش داشته است و توليد کاميون و کشنده در اين بازه زماني 18 درصد افزايش پيدا کرد. وي با اعلام افزايش 123 درصدي توليد کمباين در هفت ماهه سال نسبت به سال 95، گفت: در زمينه توليد تراکتور نيز در هفت ماهه امسال نسبت به مدت مشابه سال گذشته با افزايش 24درصدي روبه رو بوديم که تمامي اين موارد نشانه حرکت صنعت در ساخت و توليد خودروي سبک،سنگين و تخصصي است. وزير صنعت، معدن و تجارت تصريح کرد: اين حرکت به فضل خدا و تلاش صنعتگران کشور با شتاب بيشتر و عمق ساخت داخل بيشتري ادامه مي يابد.



1396/09/13

  • ماموریت شرکت بازرسی پویا پرتو

    • ماموريت ما اين است با هدف ارتقاء کيفيت، ايمني و آرامش در زندگي مردم خدمات خود را با محوريت بهبود مستمر ارائه نمائيم . موفقيت گذشته ما، مديون اعتماد، اخلاق مداري و تعهد به رعايت استانداردها است.



  • چشم انداز شرکت بازرسی فنی پویا پرتو

    • چشم انداز ما اين است که شرکت ما در سطح جهاني مترادف با کيفيت، برتري و صداقت باشد. ما ميخواهيم به دليل قابل اعتماد بودن ، مشتري گرايي و نوآوري و کيفيت مداوم خدمات شناخته شويم.





تعداد بازديد کنندگان : 884598 بازديد کنندگان امروز : 71 بازديد کنندگان دیروز : 88 کاربران آنلاین : 3

جمعه، 28 ارديبهشت 1403