یونس سینکی به عضویت ستاد اقتصاد مقاومتی وزارت صنعت، معدن و تجارت درآمد


وزير صنعت، معدن و تجارت با صدور حکمي معاون امور اقتصادي و بازرگاني خود را به عضويت ستاد اقتصاد مقاومتي وزارت صنعت، معدن و تجارت منصوب کرد .

به گزارش شاتا، حکم محمد شريعتمداري خطاب به حسن يونس سينکي به شرح زير است :

نظر به ابلاغ شماره 67505 مورخ 6 شهريور 95 معاون اول محترم رييس جمهور، به منظور تسريع در اجراي سياستهاي کلي اقتصاد مقاومتي، ابلاغي از سوي مقام معظم رهبري( مدظله العالي) و تحقق تاکيدات رياست محترم جمهوري در راستاي برنامه هاي مرتبط با اين سياستها و دستيابي به توسعه و پيشرفت اقتصادي کشور، بنا بر تصميمات بيست و چهارمين جلسه ستاد فرماندهي مبني بر تکليف تشکيل ستاد اقتصاد مقاومتي درون دستگاهي، نظر به سوابق، توانمندي و تعهد، جنابعالي را به عنوان عضو ستاد اقتصاد مقاومتي وزارت صنعت، معدن و تجارت منصوب مي نمايم .

انتظار دارم با تلاش و کوشش مستمر و در راستاي نقشه راه اقتصاد مقاومتي با تعامل و همفکري با ساير اعضاي ستاد، در تحقق اهداف و اجراي اثر بخش برنامه ها و پروژه هاي محول به وزارت متبوع نقش آفرين باشد. از خداوند متعال موفقيت روز افزون شما را مسالت دارم .


  • ماموریت شرکت بازرسی پویا پرتو

    • ماموريت ما اين است با هدف ارتقاء کيفيت، ايمني و آرامش در زندگي مردم خدمات خود را با محوريت بهبود مستمر ارائه نمائيم . موفقيت گذشته ما، مديون اعتماد، اخلاق مداري و تعهد به رعايت استانداردها است.



  • چشم انداز شرکت بازرسی فنی پویا پرتو

    • چشم انداز ما اين است که شرکت ما در سطح جهاني مترادف با کيفيت، برتري و صداقت باشد. ما ميخواهيم به دليل قابل اعتماد بودن ، مشتري گرايي و نوآوري و کيفيت مداوم خدمات شناخته شويم.





تعداد بازديد کنندگان : 884634 بازديد کنندگان امروز : 107 بازديد کنندگان دیروز : 88 کاربران آنلاین : 6

جمعه، 28 ارديبهشت 1403