تاخير در اجراي پروژه ضرر محض است


تاخير در اجراي
  پروژه ضرر محض است

مديرعامل شركت مهندسي و توسعه گاز ايران به اتفاق هيئت همراه از پيشرفت پروژه دماوند لاريجان بازديد و در جلسه با مجري، پيمانكار و دست اندركاران بر ضرورت تصميم گيري سريع براي شتاب در پيشرفت پروژه تاكيد كرد .

حسن منتظر تربتي در نشست مشتركي كه در محل اجراي پروژه  و با حضور عزت الله يوسفي ملا عضو كميسيون برنامه، بودجه و محاسبات و نماينده مردم آمل و لاريجان در مجلس شوراي اسلامي برگزار شد، طولاني شدن زمان پروژه ها را سبب بروز مشكلات گوناگون توصيف كرد و افزود: وقتي زمان اجراي پروژه اي طولاني مي شود، ذي نفعان و نهادهايي كه در مسير خط قرار مي گيرند ادعاها و نقطه نظرات متعددي را درباره مالكيت مسير مطرح مي كنند كه رسيدگي و رفع اين موضوعات با همه پيچيدگي هاي حقوقي مترتب، باعث  كندي روند پروژه شده و هزينه هاي فراواني را به شركت تحميل مي كند .

وي تاخير در اجراي  پروژه را ضرر محض دانست و گفت: هر روزي كه پروژه معطل شود، مشكلي به مشكلات قبلي افزوده مي شود از اين رو در مواجهه با موانع، بايد با ترسيم تصويري روشن از پروژه، هرچه سريع تر سناريوهاي پيشنهادي را اجرايي كرده و پس از برآورد اعداد و ارقام و شرح پيمان و مناقصه، راهكارهاي قانوني را عملياتي كنيم .

در اين جلسه همچنين مجري، پيمانكار و دست اندركاران پروژه، ضمن ارايه گزارشي از پيشرفت پروژه، به برخي چالش‌ها و موانع پروژه به ويژه مبحث تحصيل اراضي اشاره كردند .

همچنين در بخش ديگري از اين نشست بر هماهنگي با ارگان‌هاي دخيل در موضوع تحصيل اراضي نظير شهرداري، فرمانداري و مقامات قضايي  و  نيز پيشبرد سريع تر امور پروژه از طريق مذاكرات و تعاملات آتي با ذي نفعان زمين‌ها تاكيد شد .


  • ماموریت شرکت بازرسی پویا پرتو

    • ماموريت ما اين است با هدف ارتقاء کيفيت، ايمني و آرامش در زندگي مردم خدمات خود را با محوريت بهبود مستمر ارائه نمائيم . موفقيت گذشته ما، مديون اعتماد، اخلاق مداري و تعهد به رعايت استانداردها است.



  • چشم انداز شرکت بازرسی فنی پویا پرتو

    • چشم انداز ما اين است که شرکت ما در سطح جهاني مترادف با کيفيت، برتري و صداقت باشد. ما ميخواهيم به دليل قابل اعتماد بودن ، مشتري گرايي و نوآوري و کيفيت مداوم خدمات شناخته شويم.





تعداد بازديد کنندگان : 884608 بازديد کنندگان امروز : 81 بازديد کنندگان دیروز : 88 کاربران آنلاین : 15

جمعه، 28 ارديبهشت 1403