استفاده حداکثری بنگاه‌های صنعتی پیشرو از جشنواره وب و کسب و کار


معاون امور صنايع وزارت صنعت، معدن و تجارت بر لزوم بهره مندي بنگاه هاي صنعتي از جديدترين تکنولوژي‌ها و ابزارهاي توسعه فناوري اطلاعات و پياده سازي آنها در پورتال خود به منظور توسعه تعاملات الکترونيک تاکيد کرد
.

محسن صالحي نيا ضمن اعلام حمايت از دومين جشنواره وب و کسب و کار و دعوت از تمامي صاحبان بنگاه هاي صنعتي کوچک، متوسط و بزرگ، حضور فعال و حداکثري بنگاه‌هاي صنعتي پيشرو را در جشنواره وب و کسب و کار خواستار شد .

وي با بيان اينکه تلاش در جهت کمک به رشد و شکوفايي اقتصادي بنگاههاي توليد داخل بويژه از طريق توسعه تعاملات الکترونيک لازم و ضروري است، افزود: بنگاههاي صنعتي کشور بايد بر پايه چنين باوري، با مغتنم شمردن فرصت فراهم شده، در راستاي تحقق اهداف مورد نظر گام بردارند .

اين عضو شوراي سياستگذاري جشنواره در ادامه تصريح کرد: از آنجا که تاکنون بخش عمده اي از بنگاههاي صنعتي، معدني و تجاري کشور آنطور که بايد از مزاياي کسب و کار در فضاي مجازي بهره مند نشده‌اند و اين امر سبب از دست دادن فرصت‌هاي نوظهور حاصل از ارتباطات در دنياي امروز شده است، انتظار مي‌رود، اکنون که وزارت صنعت، معدن و تجارت با تدوين شاخص‌هاي پورتال‌هاي برتر کسب و کار به دنبال فرهنگ‌سازي و توسعه نفوذ فناوري اطلاعات در فرآيند هاي کسب و کار اقتصادي است، بنگاه هاي صنعتي نيز با حضور و مشارکت در اين جشنواره فرصت بوجود آمده را غنيمت شمرده و ضمن اطلاع از آخرين تکنولوژي‌ها و ابزارهاي توسعه فناوري اطلاعات و پياده‌سازي آنها، از مزاياي توسعه تجارت و تعاملات الکترونيک بهره‌مند شوند .

معاون امور صنايع در بخش ديگري از سخنان خود افزود: به منظور حمايت و مشارکت بنگاههاي صنعتي در اين جشنوراه ابلاغيه هايي توسط دفاتر تخصصي معاونت امور صنايع وزارت صنعت، معدن و تجارت به مديران انجمن ها و اتحاديه هاي صنعتي سراسر کشور ارسال شده است، و اميد است با تلاش و اطلاع رساني آنها و تشويق بنگاهها جهت حضور هر چه پر رنگ تر خود ، گامهاي موثري در راستاي توسعه تعاملات الکترونيک بنگاههاي صنعتي کشور برداشته شود .

شايان ذکر است که ثبت نام بنگاههاي متقاضي جهت حضور در جشنواره، تا پايان مهر ماه از طريق وب سايت جشنواره به نشاني http://webfestival.mimt.gov.ir ادامه دارد و  با توجه به بر نامه ريزي هاي صورت گرفته به بنگاههاي برتر و پيشرو در حوزه توسعه تعاملات الکترونيکي در مراسمي که با حضور مديران عالي رتبه کشوري و فعالان فضاي مجازي کشور در آذر ماه برگزار خواهد شد، بر اساس مقياس و حوزه فعاليت «نشان برتر تعاملات الکترونيکي» اهدا خواهد شد .


  • ماموریت شرکت بازرسی پویا پرتو

    • ماموريت ما اين است با هدف ارتقاء کيفيت، ايمني و آرامش در زندگي مردم خدمات خود را با محوريت بهبود مستمر ارائه نمائيم . موفقيت گذشته ما، مديون اعتماد، اخلاق مداري و تعهد به رعايت استانداردها است.



  • چشم انداز شرکت بازرسی فنی پویا پرتو

    • چشم انداز ما اين است که شرکت ما در سطح جهاني مترادف با کيفيت، برتري و صداقت باشد. ما ميخواهيم به دليل قابل اعتماد بودن ، مشتري گرايي و نوآوري و کيفيت مداوم خدمات شناخته شويم.





تعداد بازديد کنندگان : 884634 بازديد کنندگان امروز : 107 بازديد کنندگان دیروز : 88 کاربران آنلاین : 6

جمعه، 28 ارديبهشت 1403