برای ثبات تولید نیازمند تعادل درعرضه و تقاضا هستیم / صادرات تولیدات داخلی به حمایت مجلس نیاز دارد

وزير صنعت ،‌معدن و تجارت در جلسه مشترک با اعضاي فراکسيون نمايندگان ولايي، اولويتهاي وزارت خانه متبوع خود را تشريح کرد .

 محمد شريعتمداري با بيان اينکه آمايش سرزميني و انطباق آن با آمايش صنعتي کشور در اولويت وزارت صنعت است و سند استراتژي توسعه صنعت در کشور نهايي و ابلاغ مي‌شود، گفت: نکته دوم تعادل بين عرضه و تقاضا است که در دستور کارقراردارد و بايد با سياست هاي تعريف شده تعادل بين عرضه و تقاضا ايجاد شود تا توليد ثبات پيدا کند .
وي با اشاره به اينکه  سود بانکي که در حال ثبات يافتن است، مي تواند منجر به تقويت حوزه توليد شود، اضافه کرد: اعمال تعرفه هاي مؤثر و مديريت واردات که طي سال‌هاي گذشته به جهت سياست‌هاي تجارت جهاني مد نظر قرار نگرفته، بايد مجدد به طور ويژه در دستور کار قرار بگيرد .

صادرات کالاهاي توليد داخل نيازمند حمايت مجلس شوراي اسلامي است

شريعتمداري با تاکيد بر اينکه نمي توانيم اجازه دهيم کالاهاي  بي رويه وارد شود و توليد داخلي را نابود کند، بيان کرد: بايد مديريت مؤثر و تعرفه هاي مؤثر را احيا و با استحکام بيشتري انجام شود، ما اين کار را انجام مي‌دهيم و در اين زمينه و به‌ ويژه صادرات کالاهاي داخلي نيازمند حمايت مجلس شوراي اسلامي هستيم. به‌مشوق‌هاي صادراتي نياز داريم و که به‌صورت هدفمند با صادرات و مراکز توليدي صادراتي حمايت شوند .

بازسازي و نوسازي صنعت در دستور کار است

وزير صنعت، معدن و تجارت با بيان اينکه  سازمان صنايع کوچک يکي از فعاليت‌هاي محوري ما است و بازسازي و نوسازي صنعت در دستور کار قرار دارد و صنايع کوچک در اين زمينه نيز در نظر گرفته شده‌اند، گفت: حمايت و ايجاد نواحي صنعتي از برنامه هاي جديد وزارت صنعت، معدن و تجارت است شرکت هاي ايدرو و ايميدرو مسئوليت پيدا کردند تا براي ايجاد صنعت در کليه مناطق کشور به ويژه در مناطق محروم سرمايه گذاري کنند .

وي در پايان با اشاره به اينکه اين دو شرکت بايد با جذب منابع داخلي و خارجي گام هاي مؤثري در جهت سرمايه گذاري صنعتي در مناطق محروم بردارند، يادآور شد : در ارتباط با قاچاق کالا، نيازمند ساماندهي مجدد در مرزها از قبيل پيله‌وري، کول بري، ملواني و ته‌لنجي و غيره هستيم .


  • ماموریت شرکت بازرسی پویا پرتو

    • ماموريت ما اين است با هدف ارتقاء کيفيت، ايمني و آرامش در زندگي مردم خدمات خود را با محوريت بهبود مستمر ارائه نمائيم . موفقيت گذشته ما، مديون اعتماد، اخلاق مداري و تعهد به رعايت استانداردها است.



  • چشم انداز شرکت بازرسی فنی پویا پرتو

    • چشم انداز ما اين است که شرکت ما در سطح جهاني مترادف با کيفيت، برتري و صداقت باشد. ما ميخواهيم به دليل قابل اعتماد بودن ، مشتري گرايي و نوآوري و کيفيت مداوم خدمات شناخته شويم.





تعداد بازديد کنندگان : 884613 بازديد کنندگان امروز : 86 بازديد کنندگان دیروز : 88 کاربران آنلاین : 3

جمعه، 28 ارديبهشت 1403