به هدف کاهش گازهای گلخانه ‌ای سازمان ملل پایبندیم/ انرژی‌ های تجدیدپذیر راه گریز از معضلات محیط زیستی است

طاهري گفت: ما روي افزايش بهره وري و تبديل انرژي فسيلي به الکترسيته و حرارت، افزايش راندمان انتقال برق به منازل، افزايش راندمان استفاده از برق در تجهيزات کار مي کنيم .

بهرام طاهري، مشاور وزير نيرو و مدير کل دفتر محيط زيست وزارت نيرو در گفت و گو با خبرنگار اقتصادي ايلنا با اشاره به فعاليت هاي وزارت نيرو در جهت توسعه  پايدار زيست محيطي گفت: يکي از مهمترين اقدامات ما محدود شدن برداشت از آب هاي زيرزميني است در هيمن ارتباط ممکن است در برخي مناطق کاشتن درخت و در برخي مناطق ديگر جلوگيري از کاشت درخت فعاليت زيست محيطي محسوب مي شود.

وي با بيان اينکه ما اکنون روي کاهش گازهاي گلخانه اي و آلاينده ها کار مي کنيم، افزود: از جمله اهداف پذيرفته شده ايران در سازمان ملل کاهش گازهاي گلخانه‌اي است که ما نيز با جديت آن را دنبال مي کنيم و به آن پايبند هستيم.

طاهري با اشاره به اينکه منطقه خاورميانه و شمال افريقا بيشترين آسيب را از انتشار گازهاي گلخانه اي متحمل مي شوند، تصريح کرد: ما روي افزايش بهره وري و تبديل انرژي فسيلي به الکترسيته و حرارت، افزايش راندمان انتقال برق به منازل، افزايش راندمان استفاده از برق در تجهيزات کار مي کنيم.

وي با اشاره به فعاليت هاي وزارت نيرو در بخش افزايش سهم انرژي هاي نو و افزايش بهره وري اظهار داشت:  در اين رابطه اجرايي شدن اهداف کلان کشور و همچنين تعهدات بين المللي در حال برنامه ريزي است


1396/03/16

  • ماموریت شرکت بازرسی پویا پرتو

    • ماموريت ما اين است با هدف ارتقاء کيفيت، ايمني و آرامش در زندگي مردم خدمات خود را با محوريت بهبود مستمر ارائه نمائيم . موفقيت گذشته ما، مديون اعتماد، اخلاق مداري و تعهد به رعايت استانداردها است.



  • چشم انداز شرکت بازرسی فنی پویا پرتو

    • چشم انداز ما اين است که شرکت ما در سطح جهاني مترادف با کيفيت، برتري و صداقت باشد. ما ميخواهيم به دليل قابل اعتماد بودن ، مشتري گرايي و نوآوري و کيفيت مداوم خدمات شناخته شويم.





تعداد بازديد کنندگان : 884622 بازديد کنندگان امروز : 95 بازديد کنندگان دیروز : 88 کاربران آنلاین : 6

جمعه، 28 ارديبهشت 1403