صادرات، شاه بیت توسعه صنعتی کشور است

وزير صنعت، معدن و تجارت شاه بيت توسعه صنعتي کشور را صادرات دانست.

به گزارش روابط عمومي شرکت پويا پرتو به نقل از شاتا، مهندس محمدرضا نعمت زاده در گردهمايي مديران ارشد وزارت صنعت ، معدن و تجارت با اشاره به برنامه ريزي براي افزايش 25 درصدي رقم صادرات غير نفتي در سال جاري، اظهار کرد: صنعتي را مي توان به معناي واقعي کلمه صنعت ناميد که بخشي از محصولات آن صادر شود .

 وي با تاکيد بر لزوم توجه به حوزه آموزش در موضوع صادرات، افزود: واحدهاي توليدي بايد همگام با ارايه آمار توليد خود به حوزه صادرات و ارايه آمار صادرات محصولاتشان نيز به صورت ويژه توجه کنند .

 مهندس نعمت زاده با اشاره به موضوع ساماندهي اصناف در کشور گفت: به جاي صدور مجوز براي اصناف فاقد مجوز  مي توان چند صنف را با نام جديد با هم ادغام و اصناف را ساماندهي کرد .

 گفتني است که در گردهمايي مديران ارشد وزارت صنعت ، معدن و تجارت از روساي سازمان هاي ذي ربط توسط وزير صنعت، معدن و تجارت تجليل به عمل آمد .

 علمدار يزدي رييس سازمان صنعت ، معدن و تجارت استان يزد در حوزه جذب اعتبارات بودجه، قوانلو رئيس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان گلستان در حوزه فعاليت هاي ورزشي، بهروز اسودي رييس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان سمنان در حوزه ستاد رونق توليد و هم چنين ذاکري رييس سازمان صنعت، معدن و تجارت قم در حوزه فعاليت هاي بخش آموزش ، پژوهش و فناوري توسط مهندس نعمت زاده مورد تجليل قرار گرفتند .

 در اين گردهمايي همچنين از همتي و عليرضايي روساي سازمان هاي صنعت، معدن و تجارت استان هاي فارس و  خراسان رضوي به خاطر انجام اقدامات قابل در زمينه سالم سازي محيط کسب و کار ، نجاتي رييس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان آذربايجان شرقي براي فعاليت هاي چشمگير در بخش طرح و برنامه و  امامي رييس سازمان صنعت، معدن و تجارت چهار محال و بختياري براي بازديدهاي صنعتي نيز تجليل به عمل آمد .


1396/03/06

  • ماموریت شرکت بازرسی پویا پرتو

    • ماموريت ما اين است با هدف ارتقاء کيفيت، ايمني و آرامش در زندگي مردم خدمات خود را با محوريت بهبود مستمر ارائه نمائيم . موفقيت گذشته ما، مديون اعتماد، اخلاق مداري و تعهد به رعايت استانداردها است.



  • چشم انداز شرکت بازرسی فنی پویا پرتو

    • چشم انداز ما اين است که شرکت ما در سطح جهاني مترادف با کيفيت، برتري و صداقت باشد. ما ميخواهيم به دليل قابل اعتماد بودن ، مشتري گرايي و نوآوري و کيفيت مداوم خدمات شناخته شويم.





تعداد بازديد کنندگان : 884638 بازديد کنندگان امروز : 111 بازديد کنندگان دیروز : 88 کاربران آنلاین : 6

جمعه، 28 ارديبهشت 1403